رها ملاعلی اکبری رها ملاعلی اکبری ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
انیتا ملاعلی اکبری انیتا ملاعلی اکبری ، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

جیگران بابا انیتا ورها

بدون عنوان

1393/6/5 12:11
69 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره روز تولدت رسيد
روزي که غصه سراغم نمياد
روزي که دستاي تنهايي من
بيشتر از هميشه دستاتو ميخواد
 

تولدت مبارک

 

روزي که، تو اومدي روي زمين
يه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتي بين آدما
گل سر سبد بودي بين اونا
تولدت مبارک عزيزم

ميگويند  آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است  اما براي من روز ميلاد تو سر آغاز فصلي دگر از زندگيست  تولدت مبارک

باز کن پنجرهها را که نسيم
روز ميلاد اقاقي ها را
جشن ميگيرد
و بهار
روي هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
 

لمس بودنت مبارک

 

اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاري به پايت مي گريستم اگر گل بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم ولي افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک

 

 

ميدانم امروز بارها و بارها تولدت را تبريک گفته اند شايد واژه هاي تبريک آنها را زيباتر بوده اند اما  با عشقي را که من به همراه تبريکم روانه قلب مهربانت ميکنم قابل قياس نيست روز ميلاد تو روز شکفتن غنچه هاي مهربانيست با تمام وجود دوستت دارم تولدت مبارک

 

اي ظرافت تپش قلب چکاوک، تو را بر رفيع ترين قله ي احساسمان قرار داده و با تمام وجود فرياد بر مي آوريم که روشن ترين فرداها تقديم تو باد. تولدت مبارک

 

گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند در بهترين روز تاريخ زيباترين هديه اش را به ما داد

 

باشي نباشي پيشه من تو بهترين همنفسـي

هرجاي دنيـا که ميــــري به ارزوهـــات بـرسي

روزه تـــولـــده توئه ميـــــلاده هرچي خاطــــره

روزي که غيـره ممکنه هيچ جـــوري از يادم بره
 

 

 

کدامين هديه را به قلب مهربانت تقديم کنيم که خود گنجينه ي زيبايي هاي عالمي؟ اي شيريني لطيف ترين سرود طبيعت، چگونه خدا را براي چنين بخشش رنگيني شکر گوييم؟
 

تولدت مبارک     انیتاجان                           پدرت محمدرضا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)